ای کاش فدای انقلاب الهی امام خمینی (ره) شوم

القــــــدس لـــــنا

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

خداوند، رسول، امام ............................... من

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۱۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند 
رسول 
امام
.
.
.
.
من
باید فاصله ها و موانع را برای رسیدن به ولایت الله از بین برد .
طاغوت یکی از این موانع است که وقتی در جامعه حاکم میشود به راحتی از هر مدخلی برای ورود به ساختار انسان و جامعه استفاده میکند.
حتی ممکن است در ساحت فردی افراد بتوان اعمال عبادی را دید مراقبت ها را دید اما بستر بروز این معنویات توحیدی در جهت اقامه توحید اجتماعی در فضای آلوده به طاغوت ساقط از کارکرد است.
نماز خوانده میشود اما قیام نماز بروزی در عرصه اجتماعی خود ندارد.
جمهوری اسلامی آن اتفاق مبارک نورانی توحیدی بود که با هدایت قلوب منتظر به سمت الله آب و هوای تنفس نفوس را پاک و عاری از وجود نحس طاغوت کرد تا سرعت حرکت در عرصه ها برای رسیدن به الله و برای ملاقات با الله فراهم گردد.
امام خمینی (ره) عصای ارادت خود را به اسلام ناب محمدی چنان بر زمین کوبید که نیل خروشان توجهات بشری طاغوت را برای همیشه بلعید.
حال چهار دهه است که می بایست در این زمان پاک و مکان مطهر خود را در احرام طور نفس خود پرورش می‌داده و با شتاب به سمت تحقق حرکت در مسیر سنت های غیر قابل تبدیل الهی قرار می‌دادیم تا شاید رستگار شویم.
این همان ظرفیتی است که شهدا با بهره‌گیری از آن نه تنها خود را بر سر خوان پر روزی رب خویش و در حیات ابدی قرار دادند بلکه عرصه های مختلف اجتماعی را برای ادامه مسیر انقلاب فتح کردند تا هر نسلی که توفیق حیات در این مکان مقدس پیدا میکند و داخل میشود در سلام و امنیت به رشد و بلوغ به سمت وضعیت مطلوب حق را در پیش گیرد.
جمهوری اسلامی ایران استعانت به صبر و صلاة را چنان معنا کرد که قلب های خاشع خود را ملزم
به زکات جان و مال و فرزند در راه اسلام میدانند و ان شاء الله دیگر این هرم شیرین شور انگیز توحید در شریان زمان ابتر و قطع نخواهد شد  تا به فضل خدا این بیعت با جریان کوثر خود را به ذخیره ثقلین در زمان برساند.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

چرا باید مسجدی شویم؟؟

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
«الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم»

مسجد! محل سجده،سجده ای که اوج عبادت،خلوص وبندگی را در خودش دارد، در محلی مقدس،که قبل از هر کاری ساخته شده برای اِعمال تضرع و خشوع انسان نسبت به ذات مقدس خداوند. اما این همه ی هدف مسجد از ساخته شدنش نیست.مساجد سنگر های اسلام برروی زمین هستند  و جایگاه ویژه ای بین مسلمین دارند. اگر بخواهیم خود را در جریان اسلام قرار دهیم،اول باید هم سنگر اش بشویم.مساجد باید پایگاه هایی برای رفع نیاز مردم و دیگر مسلمین بشوند، با مسجدی شدن است که می توانیم در این راه قدم برداریم.مساجد محل رشد و ترتبیت شدن می باشند، با مسجدی شدن می توانیم به کمال برسیم.جدا از بحث عبادات جمعی و فردی درفضای مسجد،باید با مسجدی شدن خود را تربیت کنیم؛ مساجد ساخته شده اند تا کانون تعلیم و تربیت باشند،  پایگاه اجتماعی بشوند ، کانون فعالیت های سیاسی و اقتصادی و حتی نظامی باشند. مواردی که به وضوح در سنت پیامبر نیز دیده می شود. مساجد ساخته شده اند که با مسجدی شدن مردم و مسلمین ،در راه تحقق اهداف اسلام قدم بردارند. اگر از منبپرسند که رشد و کمال را در چه می بینی، بلند و رسا میگویم مسجد!!رشد از همه ی جوانب در خانه امن خدا. تنها به وسیله مسجدی شدن است که  میتوان پرچم اسلام را برافراشته نگه داشت! و اگر مسیر ما مسیری باشد همسو با تحقق اهداف،ارزش ها و آرمان های دین اسلام ، این امر با مسجدی شدن امکان می پذیرد. تحقق اهداف اسلام پیش زمینه هایی نیاز دارد که یکی از انها وحدت است، و با مسجدی شدن مسلمین این وحدت شکل می گیرد.شاید به همین دلیل است که از صدر اسلام تا کنون مساجد پایگاه های اسلام بوده و ان شاء الله خواهند بود. به خواست خداوند و تلاش همه ی مسلمین عَلَم اسلام بر تمام قُلَل عالم کوبیده خواهد شد،
ان شاء الله.
از خداوند رحمان، شاکر و سپاس گذارم که من را مسجدی کرد..!
و السلام.
 

نویسنده : محمد کاظم ضیائی فر